See English Version

جشنواره انتخاب کتاب برتر

به استحضار استادان فرهیخته، پژوهشگران ارجمند و دانشجویان گرامی می‌رساند دبیرخانه اولین همایش بین المللی و دومین همایش ملی مدیریت ورزشی با رویکرد سلامت سازمانی در نظر دارد تا جشنواره انتخاب کتاب برتر سال مدیریت ورزرشی را برگزار نماید. علاقه مندان می‌توانند فایل PDF آثار خود را  تا تاریخ 30 فروردین ماه 1403 به ایمیل درج شده در دبیرخانه همایش ارسال نمایند.  لازم به ذکر است که نمایشگاه کتاب برتر سال مدیریت ورزشی همزمان با برگزاری همایش در دانشگاه محقق اردبیلی به صورت حضوری برگزار خواهد شد فلذا علاقه مندان در نمایشگاه می‌توانند یک نسخه چاپ شده کتاب را به آدرس دبیرخانه همایش ارسال فرمایند. به 5 نفر برتر این جشنواره علاوه بر گواهی و جوائز نفیسی اهدا خواهد شد. شرکت در این جشنواره رایگان بوده و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال  حداقل یک مقاله به دبیرخانه همایش در این جشنواره شرکت نمایند. 

دستورالعمل انتخاب کتاب برتر

  1. حداقل یكي از صاحبان اثر باید عضو هيأت علمي دانشگاه های سراسری  باشد. ( برای دانشگاه‌های آزاد و موسسات آموزشی عضو هیات علمی حداقل دانشیار باشد).
  2. کتاب باید لوگو انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران یا نشر دانشگاه‌های سراسری باشد. درج لوگو انجمن‌های علمی دانشجویی مدیریت ورزشی دانشگاه‌ها بلامانع است.
  3. کتاب‌های ارسالی باید در راستا محورهای همایش باشد.
  4. ارزیابي و انتخاب كتاب‌ برتر از طریق كميته منتخب همایش انجام خواهد شد.
  5. كتاب برای سه داور ارسال مي‌شود. برای انتخاب کتاب برتر وجود دو رأی موافق الزامي است.

نکته : برای انتخاب کتاب برتر یکی از بندهای 1 و 2 الزامی است و در غیر اینصورت کتاب‌های ارسالی داوری نخواهد شد.